Hi there, it's me!

Hi, once more! My virtual name is moebios Cooljoke, but all friends call me just Moe 8-).
I live in Second Life (i mean virtually), i have little shop there with some sculpted shoes etc., specially created for building your own bussines. BTW i have blog and twitter about these products ;-).. And sometime i create some normal product, which you can usually find in my Gardens.

On other side of LCD, there is my real human body, named Dan. I’m living in Ostrava (for now), Czech republic (europe, planet Earth, Solar system in Milky way, Galaxy, Homer Simpson’s head), working here as graphic designer, XHTML, CSS and little js coder.
I’m big fan of all styles of graphic and design creations, funny optimistic boy, geek and iphone addict.

pátek 28. května 2010

Tweep, Beep a Weep

Nedávno jsem jako obvykle brouzdal po netu a náhodou jsem si přečetl kousek článku Announcing the Top Ten: 2010 Linden Prize Finalist na blogs.secondlife.com. Pravda jsou tam zajímavé projekty, ale zaujalo mě jak moc se v pod článkem diskutuje o sionChicken. Nedalo mi to než zjistit co za tím vězí a co je to vlastně zač.
Pár prokliků poté jsem zjistil, že jsem slušně zaspal dobu, když jsem až teď objevil už více než rok starý projekt, který údajně způsobil boom po celém gridu (to mám za to, že jsem pořád zavřený ve skyboxu).


Chytrá kuřátka
Projekt sionChicken a sionCorn jsou výtvory jednoho šikovného scriptera jménem Sion Zaius. Ve svých tajných laboratořích Sion Labs (je zajímavé, jak někteří lidé mají opravdu radi své jméno :-) ) se rozhodl vytvořit kuře, které se bude prostě a jednoduše chovat jako by bylo živé. Po náročném vývoji se mu to povedlo a loni v lednu se na Xstreet oběvily první sionChicken vejce.
Výsledkem je kuře, které se vám vylíhne z vejce, pomalu roste a stárne, dožívá se snad až jednoho roku. O které se musíte starat, krmit ho a ošetřovat. Které se dokáže i dále rozmnožovat a údajně se trochu i učí.
A samozřejmě, pokud ho budete zanedbávat, může vám i umřít (ostatně jako každé tamagotchi).
Myslím že pěkně je to popsané na blogu second life, tak to tady nebudu všechno přepisovat.

Kuřátka budete buď milovat, nebo nenávidět. Jinak to u takových věcí nejde. A mě prostě tyhle klikačky berou 8-) (viz WeRule, ZombieFarm, TitanWars, TouchPets, Mafia wars... a něco i na pc, i když u všech nevydržím napořád..)

Příběh Tweep, Beep a Weep
Jak někteří ví, snadno pro něco nadchnu, rád testuju a experimentuju. Rozhodl jsem se, že si zase po nějaké době vyhodím z kopýtka a tak jsem si koupil sionChicken - Starter Set, postavil jsem ohrádku a nechal postupně vylíhnout všechny 3 vejce. Na zem jsem jim dal misku s jídlem, která by jim měla vystačit na týden. V balíčku byly ještě další 3 plné misky takže na měsíc mám vystaráno, pak budu muset vyřešit další jídlo, jinak mi kuřátka utečou do křemíkového nebe. Možná si později pořídím i sionCorn a budu jim pěstovat jídlo sám (taky jsem si pohrával s myšlenkou vytvořit rostoucí kytky, ale LSL scripting je pořád můj nepřítel)
Zatím se moji 3 prckové mají dobře. Jen je nějak moc přitahuje ten živý plot a pořád mi do něj dlubou, tak jim časem budu muset postavit něco pevnějšího. I když ohrádku mají pěknou a prostornou (teda zatím si nestěžovaly).


Trh s kuřecím masem
Co bude dál se uvidí. Jsem celkem zvědavý jak to bude vypadat až mi kuřata vyrostou a budou snášet i vejce, pokud je toho nechám dožít :-). Tady je pěkná vlastnost, kterou jsem dříve nezmínil, a sice vejce je možné uskladnit pomoci ProtEggtoru a ty pak taky prodat za sumu podle druhu vejce (pokud jsem uvedl špatné zařízení tak mě bijte :-)). Takže pokud vám slepička snese nějaké raritní vejce, což se ovšem moc často nestává, jeho cena se může pohybovat i v řádech tisíců L$ (to už mi připadá skoro jako gold-farmerský Egg Hunt pro aukci ve WoWku). 

Ostatně na Xstreetu jsou i další hromady pomůcek a nástrojů od různých lidí, takže můžete najít chovnou stanici (stodolu), různé druhy a velikosti ohrádek, cedule a značky oznamující prodej vajec nebo farmu, výstavní stojánky a další a další. Hodně lidí si chce urvat svůj díl z krajíce :-).

Vajíčka, nebo slepičky se dají asi i nějak přebarvovat, ale nejsem si ještě jistý jak tahle vlastnost funguje. To doplním zase někdy příště, až mi kuřátka povyrostou a já přijdu na další novinky :-).

0 comments: