Hi there, it's me!

Hi, once more! My virtual name is moebios Cooljoke, but all friends call me just Moe 8-).
I live in Second Life (i mean virtually), i have little shop there with some sculpted shoes etc., specially created for building your own bussines. BTW i have blog and twitter about these products ;-).. And sometime i create some normal product, which you can usually find in my Gardens.

On other side of LCD, there is my real human body, named Dan. I’m living in Ostrava (for now), Czech republic (europe, planet Earth, Solar system in Milky way, Galaxy, Homer Simpson’s head), working here as graphic designer, XHTML, CSS and little js coder.
I’m big fan of all styles of graphic and design creations, funny optimistic boy, geek and iphone addict.

pondělí 17. května 2010

Recenze na Second Life

Před nějakým časem jsem se rozhodl zase se připojit na herní sociální síť Raptr.com. Mám tam alespoň pěkný přehled kolik času strávím hraním různých her na jakých platformách a podle toho taky zhodnotit jestli už jsem opravdu závislý nebo ještě ne. Mám ten dojem, že se snad říká, že závislý člověk se pozná podle toho, když o sobě říká, že závislý není (šílená věta), což já dělám... Každopádně je to dle mého názoru šikovné + propojuje to i další sítě (twitter, fb). Mimochodem mezi hry to tam počítá i SL :-)

Jednou jsem se tam rozhodl napsat menší review o Second Life, protože ty které jsem tam četl mi nepřišly moc dobré 8-). Na výsledek se můžete kouknout přímo na raptr. Moje angličtina pořád pokulhává takže to bude asi trochu boj.

Akorát teď, když se na to dívám znova, nechápu co se mnou muselo být, když jsem se naprosto ale úplně zapomněl zmínit o reálné ekonomice...

0 comments: