Hi there, it's me!

Hi, once more! My virtual name is moebios Cooljoke, but all friends call me just Moe 8-).
I live in Second Life (i mean virtually), i have little shop there with some sculpted shoes etc., specially created for building your own bussines. BTW i have blog and twitter about these products ;-).. And sometime i create some normal product, which you can usually find in my Gardens.

On other side of LCD, there is my real human body, named Dan. I’m living in Ostrava (for now), Czech republic (europe, planet Earth, Solar system in Milky way, Galaxy, Homer Simpson’s head), working here as graphic designer, XHTML, CSS and little js coder.
I’m big fan of all styles of graphic and design creations, funny optimistic boy, geek and iphone addict.

pondělí 17. května 2010

Je to možná poprvé co o mě někdo napsal

Po nějaké době jsem se zase koukl do Google Readeru abych si udělal přehled o novinkách v odběrech tam mnou uložených, a všiml jsem si že Ivanka Akina napsala pár slov o českých creatorech které zná. Celý článek je na jejím blogu. No nebudu dělat překvapeného když tam napsala i pár slov o mě. Upřímně, koho by nepotěšilo když o Vás někdo napíše pár pěkných vět. Zvláště v mém případě si ani po roce nejsem jistý jestli moje jméno vůbec nějak zapadlo do české komunity (se zákazníky jsem ješte jinak než anglicky nemluvil).

Nebudu tady nic říkat o ostatních lidech které tam zmínila, nějak více jich znám jen pár a nemám nějak potřebu o nich něco říkat. Jsme hold všichni lidi, což jsou dost nepříjemná stvoření :-).

Ale Ivanko, chci se obhájit. Od té doby, co jsme se jedou kousli tak na sobě pracuju a snažím se už tak moc nezvedat nos když mluvím o penězích nebo podobných hodnotách. Sem tam mi to možná uteče, ale snažím se. Každopádně máš zajímavý názor na mou osobu :-) a děkuji za to. Trochu to mlátí do mé snahy chovat se skromně.
Faktem je, že si rád hraju s těmihle digitálními možnostmi a nejlépe s co nejvíce najednou. Podle toho to pak taky všechno dopadá ,viz hromady rozdělaných věcí a projektů v mém inventáři.
.. A víc už toho teď o sobě raději neřeknu a dál přeju jen pěkné psaní ivanko :-)

2 comments:

Ivanka řekl(a)...

Hele opičáku, já to s těma koňunama taky nemyslela nijak zle :-), jako když si sáhnu do svědomí, tak jsem taky tak trošku hrabivec :-)), ale tak to je jasný, tohle hračičkaření je konec konců dost drahá zábavička :-)) Navíc :-), někdo ten blog už musel napsat, páč mě připadá, že jsou vidět fakt jen nýmandi z té super české komunity, ale opravdoví creatoři ne. A můj názor na, komunity znáš ne? Jebat :-)). Mimochodem mocinky pěknej bloček máš :-))

Moe řekl(a)...

Vsak ja ti nic nevycitam :-)
A diky za pochvalu blogu ale jeste porad neni hotovy.. ale uz mam zase pc v cajku tak se muzu konecne zase pustit do hracickovani :-))