Hi there, it's me!

Hi, once more! My virtual name is moebios Cooljoke, but all friends call me just Moe 8-).
I live in Second Life (i mean virtually), i have little shop there with some sculpted shoes etc., specially created for building your own bussines. BTW i have blog and twitter about these products ;-).. And sometime i create some normal product, which you can usually find in my Gardens.

On other side of LCD, there is my real human body, named Dan. I’m living in Ostrava (for now), Czech republic (europe, planet Earth, Solar system in Milky way, Galaxy, Homer Simpson’s head), working here as graphic designer, XHTML, CSS and little js coder.
I’m big fan of all styles of graphic and design creations, funny optimistic boy, geek and iphone addict.

čtvrtek 20. května 2010

Template update v1.1

Včerejší den jsem měl takovou radost ze zase plně funkčního pc, až jsem prostě musel udělat něco užitečnějšího než si jen zapnout gamesku nebo se pročítat záplavou blogů (případně obojí dohromady). 
Sice jsem předtím málem zuřil, když mi šla špatně grafika ve Rhinu i Photoshopu, ale uklidnil jsem se a problém se mi podařilo odstranit (za odříkávání mantry: je to jen windows, je to jen windows ...). Plyne z toho ponaučení, že není radno instalovat si výrobcem doporučené utility pro grafickou kartu, ale jen ovladače. Jinak shit happens.

Ale zpět k tématu
Rozhodl jsem se zase o kousek dál posunout tento mikro blog. A tak jsem si sedl k (už funkčnímu) photoshopu a hrál si s templatem až to dopadlo jak to dopadlo. Upravil jsem hlavně menu widgety, které jsou teď přehlednější, i když s barvičkama jsem na štíru. Mimo jiné jsem si zase trochu pohrál s typografií a stylovou úpravou v titulku, těle i patičce článků. K tomu lehká dávka CSS3, což znamená, že pokud stále ještě používáte stupidní IE (internet explorer), to pěkné na textu neuvidíte. (A dobře Vám tak, máte používat Chrome, Safari, Mozillu nebo přinejhorším aspoň Operu). Plus využil jsem i jump-link utilitku z Blogger in Drafts - přesněji ten odkaz "Číst dále >".
Jindy se zase zkusím vrhnout i na dokončení patičky...

Ostatní blogy jsou na řadě
Na závěr ještě můžu říct, že chystám i redesign blogů InStrom Studio a Moes forge. Nebo spíš rád bych to někdy udělal. Tyhle dva blogy nechám jen čistě zaměřené na produkty a podle toho by taky měly vypadat. Veškeré články nebo novinky budu psát sem se zpětným odkazem. To by ve výsledku mělo mít spoustu kladů pro vyhledávače a nemuselo by to tu být tak pusté jako ty ostatní blogy :-)

0 comments: